♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 051 czyli : Chloe w Świdnicy + Pizza ♡

Dzisiejszy dzień był zwariowany pod względem przeżytych wrażeń. Pojechaliśmy z Panem "M" oraz Chloe i Chomikiem Edziem do Świdnicy Kolejami Dolnośląskimi. Mięliśmy chrapkę na KFC a skończyło się na Pizzerii. Było romantycznie i miło. Przy okazji Chloe i Chomiś Edzio zrobili sobie z nami wycieczkę. Porobiłam zdjęcia a gdy był czas powrotu to pojechaliśmy do domu najpierw szynobusem a potem autobusem międzymiastowym. 

Przed 22 wstąpiliśmy do Biedronki po zakupy i tak obładowani i zmęczeni wróciliśmy do domu. Musiałam jeszcze zrobić pranie. Sąsiedzi zabiją mnie za tą pralkę po godzinie 22. Przy okazji prania express zrobiłam już zupę na jutrzejszy obiad. Jak na Maj to nadal jest wd. nas zimno. Wręcz za zimnooo. Grunt, że dojechaliśmy cali i zdrowi. 

I nawet pograłam w Stardew Valley na Nintendo Switch Lite. I to był niezwykle udany, ciekawy wręcz interesujący dzień, pełen wrażeń.
A teraz słucham sobie tej przepięknej piosenki https://www.youtube.com/watch?v=FqE8MzytsQg

♡ Pozdrawiam was Serdecznie - Panda Nika ♡ 2023 











Komentarze

Prześlij komentarz