♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 070 czyli : Bella & Chloe oraz krótka opowieść o Miłości ♡

 Witajcie moi drodzy "lalkowicze" i nie tylko!

Grudniowy czar rozświetlił Moje serce do małych zmian na lepsze i przywołało to kilka miłych dla Mnie wspomnień. Kilka rzeczy mam wam do przekazania w tym poście zatem zacznijmy.

Dokładnie 17 grudnia 2020 roku rozpoczęłam nowy rozdział swojego życia, całkowicie spontanicznie i nieodwracalnie wobec mojej przeszłości. Pan "M" przybył do mojego kruchego życia praktycznie z dnia na dzień. Nigdy nie żałowałam tej decyzji i byłam odważna podążyć nową ścieżką mojego życia. Pod pachą miałam już Chloe a fakt iż musiałam powiedzieć mu kiedyś o swojej pasji nie dawała mi spać. Bo jak to tak mówić o lalkach ??? - Wtedy to był dla Mnie spory problem. 

Minęły już 3 lata od tamtego dnia. Pan "M" jest dziś moim mężem i razem dorobiliśmy się gromadki.... lalek :P A wśród nich moja droga Chloe, która wprost wypiękniała na Moich oczach!

 Tak tak... Moja ukochana Chloe otrzymała ode mnie ciałko od Blythe - Rose. Postanowiłam to zrobić by ją ratować po raz kolejny, gdyż stawy niemiłosiernie skrzypiały Jej przy każdym ruchu. Operacja się udała a ja z ulgą cieszę oko moją Ulubienicą, która stała się już dawno swoistym symbolem oraz "dobrym duchem tego bloga". Inne lalki, również cieszą moje oczy i tu zaczynam z następną lalkową historią. 

Od jakiegoś czasu mam wręcz bzika na punkcie "Pięknej i Bestii" i nawet na 3 rocznicę naszego początku w związku zakupiłam wieczną różę jako symbol miłości do mojego "M". Ale nie byłabym sobą gdybym nie wplątała tu anegdotki o lalkach. Już dawno dawno otrzymałam od Eleny prawdziwą Bellę, która z marszu otrzymała ciałko MTM. Teraz postanowiłam ofiarować Jej piękną żółtą suknię i tu stary kochany olx pomógł mi nie na żarty. 

Kupiłam tanią lalkę tylko po to by dorwać cudną sukienkę. Alllleeee gdy szukałam tej oto sukieneczki w oko wpadła mi niesamowicie urodziwa Bella. Była lekko potargana ale jej twarzyczka zauroczyła mnie i szybko ją zakupiłam. Przyszła dziś i to co z Niej zrobiłam przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Mam nadzieję, że spodoba wam się nowa "Mini Ja". 

Pozdrawiam was gorąco i życzę wspaniałych świąt!

 ♡ Do zobaczenia w następnym wpisie ♡ 

♡ Zobaczcie co można dokonać jeśli ma się pomysł na Lalkę ♡
"Bella jako Mini Ja"

"Święta coraz Bliżej"

"Mini Ja"

"Moni Moni"

"Święta dla tej lalki zaczęły się Wcześniej"

Komentarze

  1. Bella w każdym plastikowym calu - czekam na wersję codzienno nonszalancką 🐧🐧🐧

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj postaram się o to z wielką przyjemnością Ineczko !

      Usuń
  2. Miny Ty wygląda wspaniałe!
    Cieszę się, że zyskała u Ciebie nowe życie. Wesołych świąt 🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie podoba mi się nowa odsłona Belli. Świetna Mini. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Gdy tylko znalazłam ogłoszenie z Nią to widziałam jak ją przerobię :)

      Usuń
  4. Świetna ta Bella, super pomysł miałaś!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz