♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 069 czyli : Grudzień oraz Lalki + Miś ♡

  Witajcie moi drodzy "lalkowicze" i nie tylko!

8 Grudnia przybyła do mnie paczka z Aliexpress na którą długo wyczekiwałam. Była w niej lalka Blythe na którą już dawno miałam chrapkę. Ruda dziewuszka dostała ode mnie imię Rose. Dwa dni później czyli dziś wybrałam się z Panem "M" na lalkowanie. Wraz z misiem Rysiem, Bastet oraz Ariel i Rose odbyliśmy wycieczkę w nasze góry. Zimaaaa jest taka malownicza zwłaszcza gdy ma się pomysł na sesje zdjęciowe. 

Dziś to mój mąż działał na 100% a ja byłam aż zadziwiona całym tym jego entuzjazmem. To zabawne lecz czasami to tylko dzięki Panu "M" nie rzuciłam jeszcze tego wszystkiego. I tak oto spędziliśmy czas w górach ♡ Niedzielne wyprawy są już chyba naszym małym świętem. Mam nadzieję,że spodobają się wam nasze zdjęcia. Już niedługo Święta ahh jak ten czas zleciał... I kolejny rok! Czy wy już to czujecie? Niedługo będę robiła kolejne roczne zestawienie. Aż nie mogę w to uwierzyć ♡


Ryszard wraz z Bastet oraz Ariel

Ryszard

Bastet i Ariel

Bastet i Ariel
 
Misio
 
Grudniowe przygody
 
 
Bastet i Ariel
 
 
"Pan M"

Grudzień

"Pan M"

Natura

Leśna Dróżka

Zimaaaaa....

Droga

Widok na Miasto

Droga

Bałwanki

Las

Rose

Rose na tle Śniegu

Portret Rose

Urocza Rose

Zimaaaa....

Rose jest urocza....

Zimowy portret Rose

Zamyślenie

Zimaaa....

♡ Rose ♡

Zimaaaa ♡

 ♡ Do zobaczenia w następnym wpisie ♡ 

Komentarze