♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 068 czyli : Opole, śnieg oraz pierwsze dni Grudnia ♡

 Witajcie moi drodzy "lalkowicze" i nie tylko!

Ten post ma lekki poślizg. Ostatnio wraz z Panem "M" zawędrowaliśmy do Opola, później nasypało ogrom śniegu gdzie już dawno byłam na sesji zdjęciowej by finalnie opublikować ten post 7 grudnia 2023 roku.

W Opolu Luna grała pierwsze skrzypce i pięknie wychodziła na zdjęciach. Samo miasto bardzo mnie urzekło. Wracając do domu mój Mąż zakupił mi książkę o Fotografii. To była naprawdę fajna wycieczka. Kilka dni później do naszej radosnej gromadki dołączyła nowa Barbie. Jej uśmiechnięty buziak mną po prostu wstrząsnął. "Panocek" dostał ode mnie nowe ubranko i pozował w nim na dworze. 

Wczoraj były Mikołajki jednak to dopiero dziś otrzymałam cudowną paczuszkę. Był w niej oryginalny Kucyk My Little Pony G1. Jako dziewczynka gdy tylko dorwałam się do internetu to oglądałam sobie czasami reklamy zabawek i tak trafiłam na "MLP G1" Ta słodka "jak moja cukrzyca" reklama wbiła mi się w pamięć tak mocno,że obiecałam sobie zdobyć kiedyś takiego kucyka!

Widać Mikołaj pamiętał i po laaaaaatach dał 27letniej Monice używanego kucyka, którego umyła, dała tak jak w reklamie wstążki do grzywy i pozwolił by ta dziecięca radość zawitała w jej sercu P.s "Pan M" zdobył "biedronkowe" Jajko Julka :D

Zdjęcia z sesyjek zdjęciowych zostawiam poniżej :*

♡ Do zobaczenia w następnym wpisie ♡  

Opole

Dworzec we Wrocławiu

Dworzec i Luna

Luna

Barbie

Portret Barbie

Czyż nie jest Urocza ?

Panocek

Panocek

Śnieg

Mój mały Kucyk

Kucyk

To zdjęcie aż dałam na tapetę

Chloe + Kucyk

Jajko Julek :D

Komentarze

  1. Barbiowate towarzystwo przednie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Luna nie może po prostu nie może mieć nieudanych fotek 🐾🐾

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Twoją dziecięcą radością - znam to uczucie - po kilku dekadach i ja odnalazłam zabawkę ze szczenięcych lat

    OdpowiedzUsuń
  4. Luna pięknie się prezentuje, prawdziwa z niej modelka.
    A ten kucyk jest przeuroczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny kucyk ❤️ osobiście uwielbiam pierwszą generację MLP i posiadam kilka kucyków. Może kiedyś je pokaże na blogu 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz