♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 067 czyli : Przygoda ze Zdjęciami Pana "M" ♡

Witajcie moi drodzy "lalkowicze" i nie tylko !

Tak jak obiecałam w poprzednim poście dosyłam zaległe zdjęcia zrobione tym razem przez mojego męża. Spacer po lesie był naprawdę relaksujący. Bastet i Luna miały razem naprawdę ciekawą sesję zdjęciową. Przyznam, że Pan "M" ma wyobraźnię :D Nawet zrobił mi zdjęcie jak robię zdjęcia :D Taka Incepcja lalkowa. 

A dziś za to mieliśmy prawdziwą wyprawę po złote runo. Nigdy nie sądziłabym, że znalezienie przejściówki do karty pamięci z lustrzanki będzie wyczynem ponad siły. Pan "M" wraz ze mną szukaliśmy dziś po "Neonetach" , "Dealz'ach" aż w końcu w "Media Expercie" został ostatni potrzebny nam sprzęt do kart sd. Później głodni i zmarznięci poszliśmy kupić kebaba i tak to zapakowani w jedzonko doczłapaliśmy się do domu.

To jest takie cudowne móc oderwać się od problemów i robić tylko to co się kocha. Fotografia połączyła nas już dawno i coraz mocniej zbliża do siebie. Kochamy to co robimy!

Blog również zyskał nową szatę graficzną. Chciałam ten szablon już od dawna. Pokochałam ten "pinterestowy" styl kafelkowy. Jestem niezwykle ciekawa jak wam podoba się blog?

♡ Do zobaczenia w następnym wpisie ♡  

Pan "M" robiący mi zdjęcie robiącej zdjęcie :D

Ta radość z lalkowania...

Luna i Bastet


Luna & Bastet

Bastet taka dumna....

Luna i Bastet

Komentarze

  1. Bastet tak się zmęczyła ze chyba Luna musiala ją nieść do domu 😆😆😆

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz