♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 066 czyli : Anna i Nasz pierwszy spacer po Lesie ♡

Witajcie moi drodzy "lalkowicze" i nie tylko !

Nasza wielka przeprowadzka zakończyła się sukcesem i wszystkie elegantki powróciły na swoje miejsce. Wraz z Panem "M" jesteśmy zadowoleni,że mamy już swój nowy kąt. Po kilku dniach rozpakowywania się i walki z kartonami w końcu postanowiliśmy wziąć się za lalkowanie na poważnie. 

Niestety napotkaliśmy na mały problem. Pan "M" nie ma obecnie kabla by przesłać swoje zdjęcia, stąd jego porcja lalkowych fotek z dzisiaj - będzie w następnym poście. 

Wczoraj będąc w Biedronce napotkałam na uroczą Annę z Krainy Lodu. Bardzo szybko trafiła ona do koszyka. W domu od razu dostała MTM od "Elli". Ona za to otrzymała inne ciałko po Belli od Eleny. Takie operacje :D 

Wracając do dzisiejszego dnia, odbyliśmy z mężem spacer do lasu. Było klimatycznie i bardzo wesoło. Nawet przechodząca para zainteresowała się naszym nietypowym hobby. Było to naprawdę miłe! Anna wraz z Pandą, Bastet i Luną podziwiali listopadowy krajobraz. 

Ja wraz z "M" mogliśmy nareszcie oddać się naszej fotograficznej pasji. Po spacerze spotkaliśmy Pana Wojciecha od którego wynajmujemy mieszkanko. Pochwalił nas,że zamiast siedzieć w domu to mamy oryginalne hobby. Takie słowa zawsze podtrzymują na duchu. Anna okazała się naprawdę fotogeniczna. Już pokochałam moją nową elegantkę i jestem dumna,że jest w naszej lalkowej paczce. 

Pod spodem zamieszczam moje zdjęcia Anny i Pandy. Mam nadzieję,że przypadną wam one do gustu.

♡ Do zobaczenia w następnym wpisie ♡ 

 

Anna na wycieczce w Lesie

Pandzioch

Pan "M"

Anna na ciałku MTM

Las

Spacer w Lesie

Las

Kocham to Zdjęcie!

Anna

Pandzioch :D

Portret Anny

Ostatnie jesienne Kwiatki
 

Komentarze

  1. I fajnie, że przeprowadzka się udała.
    A zdjęcia przepiękne! I panna również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna na ruchomym ciałku dużo zyskała. Podoba mi się w tej odsłonie 🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że jest urocza? Na Annę polowałam już od jakiegoś czasu !

      Usuń

Prześlij komentarz