♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 065 czyli : "Clawdeen Wolf" jako Luna na ciałku MTM ♡

 Gdy zaczynam to pisać jest 10 minut przed północą..

Siedzę w moim pokoju sypialnym i rozmyślam przy cichych dźwiękach muzyki a Moja nowa elegantka "Clawdeen Wolf" siedzi naprzeciwko mnie zapewne "oszołomiona" tym co się dzisiaj wydarzyło. To moja 1 Monster High w życiu. "Pan M" sprezentował mi ją bez okazji. Po zakupach i obiedzie w "Maku" wracaliśmy pociągiem a na moim lalkowym Instagramie dałam relację z jej 1 sesji zdjęciowej na stacji kolejowej.

Tak to sobie wyobrażam: Jeszcze kilka godzin temu ta lalka była w sklepie, zamknięta w pudełku - wyczekując nowego domu. Teraz jest kilka minut przed północą a Ona siedzi i "słucha" ze mną The Rasmus. 

Ubrana w zupełnie nowe ciuszki. Ponadto jest już na ciałku MTM. Tak! Postanowiłam przerobić ją do granic możliwości. Clawdeen otrzymuje ode mnie nowe imię - Luna zupełnie niczym mój nowy nick. Jestem naprawdę szczęśliwa, że jej operacja zmiany ciałka się udała". A co u Mnie ? Cóż...Moje życie znów wywraca się do góry nogami. Zmiany gonią zmiany. Mogę tylko wspomnieć,że żegnam się z tym mieszkaniem... Chloe i reszta lalek jakie jeszcze mi pozostały są już spakowane. Powoli pozbywam się niepotrzebnego balastu rzeczy, których już nie chcę. Wraz z "Panem M" zaczynamy za tydzień zupełnie nowy rozdział naszego życia. Jest już nowy dzień i czas się położyć. Rankiem chcę zabrać Lunę na spacer by ją fotografować.

 Przyznam się wam jednak iż kocham takie późne wieczory gdy telefony nareszcie milkną a ja mogę rozkoszować się "po prostu" muzyką. Nie mogę napatrzeć się na Lunę. W koszulce The Rasmus wygląda obłędnie. Czas kończyć tego posta. Następny będzie o Lunie i jej nowych zdjęciach. 

"She is NOT Like the Other Girls - Just like Me and How I love This"

Clawdeen Wolf w drodze do Jej nowego domu.







Komentarze

Prześlij komentarz