♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

♡ Historia mojej fotograficznej Przygody ♡

♡ Zdjęcie na pamiątkę tego,że w końcu odważyłam się być Sobą ♡

Witajcie. Mam na imię Monika i jestem 27letnią Fotografką Lalek. Wszystko zaczęło się w roku 2012 gdy na pinger.pl zakochałam się w tej formie robienia zdjęć. Moją pierwszą lalką była Shibajuku Girls - model Suki. Otrzymała ode mnie na imię Chloe na cześć Chloe Price z gry "Life is Strange" 

Każdego roku 15 sierpnia moja elegantka obchodzi urodziny. To był dzień jej zakupu, który zmienił wszystko. Tak naprawdę to chciałam tym hobby dodać sobie odwagi i charakteru w życiu codziennym. Udało mi się to spełnić, choć była to trudna droga poprzez ciernie i ciemne pustkowia mojego serca. 

To dzięki Chloe poszłam w roku 2022 (roku mojego ślubu) na kurs fotograficzny, który zdałam. 

Jestem z tego niezwykle dumna! Dzięki temu hobby poznałam kilka fajnych duszyczek. Jedne zostawiłam w pamięci a inne zostały ze Mną do dnia dzisiejszego. 

Fotografia lalek, nauczyła mnie przede wszystkim stawiania granic swoim lękom, tego "po powiedzą inni" gdy chodzę po ulicy z lalką bez cienia wstydu czy lęku. 

Są jeszcze momenty takie jak początek 2024 gdzie chciałam to wszystko porzucić jednak "To już zaszło za daleko" i to już część mnie samej, czy tego chcę czy nie. 

Jestem wdzięczna wszystkim którzy odwiedzają mojego bloga. Dla mnie jest to niezwykła motywacja nad pracowaniem nad Sobą! 

♡ Pozdrawiam was wszystkich serdecznie - Wasza LUNA 2024 ♡ 

Komentarze