♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 074 czyli : Mój spacer po lesie z Ariel ♡

 Witajcie moi drodzy "lalkowicze" i nie tylko!

Dziś była tak piękna pogoda, że postanowiłam wybrać się na spacer do lasu. 

W tym roku "na zajączka" dostałam możliwość dania Arielce pasujące kolorem ciałko MTM. Po operacji trzeba było dać szansę "na wyprostowanie kości" mojej elegantce. Zatem spakowałam plecak i wybrałam się na samotny spacer. 

Ariel w końcu mogła ukazać swoje piękno w najmniejszym szczególe. 

Było naprawdę cudnie, tak pospacerować i spędzić czas z samą sobą. Ariel bawiła się cudnie i już nie może się doczekać następnej przygody.

P.s Kocham tę lalkę!

A piosenką na dziś niech będzie od fińskiego zespołu: "Poets of the Fall"

 Poets of the Fall - Love Will Come to You

Chciałam życzyć wam wszystkim w nadchodzącym wielkimi krokami (bo już jutro) Świętem Wielkiej Nocy abyście spędzili go jak chcecie i z kim chcecie. Byście byli po prostu radośni i pogodni w te dni.

 ♡ Pozdrawiam was wszystkich serdecznie - LUNA  

♡ Do zobaczenia w następnym wpisie  

"Wyprawa do Lasu"

"Ariel"

Idziemy ?


"Portret Arielki"

"Las"

"W tym miejscu byłam"

Komentarze