♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 073 czyli : Mój spacer z Chloe oraz Nowy Banner + kilka przemyśleń " jak to ja " ♡

Witajcie moi drodzy "lalkowicze" i nie tylko!

Zima zamroziła nie tylko Ziemię lecz i mnie samą na pewien okres czasu. Gdybym mogła to porównać z czymkolwiek to byłaby to ta scena. "Smutna Elsa z "Krainy Lodu" siedzi samotna w swoim pokoju i płacze.". Jednakże cały ten przykry dla mnie samej stan, nie mógł przecież trwać wiecznie. Fotografia - hobby, które szkoda tak po prostu zostawić. (...) Zaczęłam dzisiejszy powrót od zdjęć a kończę pisząc post. 

Nowy banner na blogu aż cieszy oczy.

Także..Chloe została dziś odpakowana z pudła walniętego w sam kąt szafy. Była uśmiechnięta, lecz gdyby tylko mogła mówić to zapewne zapytałaby się mnie: Co dalej Luno? Ubrałam Ją zatem - pierwszy raz od stycznia, zrobiłam nową fryzurę a na koniec - WYSZŁAM NA ZDJĘCIA sama iiii było cholernie niekomfortowo! 

Ludzie przechodzili tuż obok mojego miejsca fotografowania. Zaciskałam zęby i robiłam zdjęcia, jak dawniej, by powrócić na dobry tor. Grała muzyka z mojego telefonu a ja starałam się by dawna LUNA lub choć jej cień powrócił w tym momencie nawet na parę chwil. Udało się. Zdjęcia udane - Tak przynajmniej mam nadzieję. A teraz kilka przemyśleń. No bo jakby to tak bez nich hehe.

Something in The Dark - The Rasmus

TA piosenka leci zapętlona - chyba już z pół godziny... Cholera wie czemu ale The Rasmus na nowo uderzył mi do głowy. Dosłownie! Elena coś już o tym wie. Słucham teraz Lauri'ego 😳i ehhh... Znów ten kruczo-włosy fin podniósł mnie z psychicznego doła. Gdybym tylko mogła Mu to kiedyś powiedzieć. Może wtedy poczułabym się lepiej. Ot takie moje małe marzenie... Ok, wracam już na Ziemię. 

Chloe siedzi na głośniku do mojego laptopa. Znudzona zapewne tym ciągłym zapętlonym kawałkiem. Zmienię na inny. A tym czasem chcę wam podziękować, za przeczytanie tego wpisu. Pozdrawiam was wszystkich serdecznie - LUNA 

 ♡ Do zobaczenia w następnym wpisie  

"Mała wspinaczka po drzewach"

"Kocham ten Jej wzrok"

"Chloe"

"Portret końcówki Zimy"

"Razem w nieznane"


"Moja najdroższa Chloe"

"Portret"

"Selfie"

"Jedno z Moich ulubionych zdjęć"

"Chloe i Jej Uśmiech"

Komentarze

  1. Cieszę się, że wróciłaś. Mam nadzieję, że zostaniesz teraz na dłużej. Chole przecież nie może cały czas siedzieć w pudlem. Widać że jest głodna kolejnych przygód

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zasługuje na to Chloe. To ja tu, przecież nawalam. Coś mi jednak w duszy podpowiada ,że będzie lepiej.

      Usuń
  2. Nie zawsze mozna isc z kims ale fajnie że się przemoglas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Nawet nie wiecie jakie to było dla mnie trudne - wrócić.

      Usuń

Prześlij komentarz