♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 053 czyli : Majowa sesja Bastet & Astrid ♡

Witajcie moi mili lalkowicze! 

Bastet oraz Astrid zakumplowały się i poszły wobec tego na fotograficzną sesyjkę majową. Było naprawdę fajnie wziąć aparat i robić to co się kocha. Słuchałam piosenek z telefonu i cykałam fotkę za fotką. Poza tym, że dziewczyny razem wyglądają szałowo to jeszcze okazały się bardzo fotogeniczne. Udało mi się też reaktywować mój dollstagram @chibi.panda.dolls. Jakoś go tam ogarnę :D

A co do zdjęć to naprawdę czuję teraz "wiatr w żaglach". Chwilo trwaj pókiś dobra! Mam nadzieję, że spodobają wam się fotki z dzisiejszego spaceru.  

P.s: I tak sobie myślę, że Astrid na dłużej będzie towarzyszką moich lalkowych wypraw. 

♡ Pozdrawiam Was Serdecznie - Panda Nika ♡ 2023 

♡ Dziękuję, że Jesteście ♡ 

"Majowa Astrid"

"Fotografia Astrid"

"Bastet & Astrid"

"
"Elegantki"

"Majowa Sesyjka 2023"

"Droga w Polach"

"Elegantki"

"Plecak"

"Radosny Czas"

"Elegantki"

"Portret Bastet"

"Bastet"

"Droga w Polach"

"Bastet & KD 2023"

Komentarze

Prześlij komentarz