♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 054 czyli : Rowerem przez Świat ♡

Witajcie moi mili Lalkowicze! 

Od kiedy naprawiłam rower znów jeździmy z Panem "M" na wycieczki za miasto. Wczoraj jak i dziś byliśmy w trasie i wyszły super zdjęcia. Dziś nawet było trochę romantycznie gdyż dostałam polne kwiaty i buziaka na łące. Tiana od Moni, Kleopatra na nowym ciałku oraz Panocek bawili się cudnie. W ogóle cały ten weekend był naprawdę fajny. Założyłam konto na Flickr.com 

Zapraszam zainteresowanych. https://www.flickr.com/photos/198413682@N07/. Zauważyłam, że ostatnio piszę krótsze posty. Łatwiej mi teraz pokazać wam więcej fotografii niż się rozpisywać. Mam nadzieję, że wam to w żaden sposób nie przeszkadza. Zapraszam do oglądania.

♡ Oto Weekendowa sesyjka Zdjęciowa pod koniec Maja ♡

"Rowerem przez Świat"

Kleopatra & "M"

"Kleo"

"Tiana & Kleo"

"Romantyzm"

"Romantyczność"

"Tiana"

"Tiana w Kwiatach"

"Zachód Słońca"

"Tiana & "M"

"Z tego zdjęcia jestem dumna"

"Tiana"

"Tiana i Kwiaty"

"Jeden z wielu portretów"

"Portret Tiany"




Tiana



"Łąka"

"Pan M"



"Łąka"

"Spotkany Kot"

♡ Pozdrawiam Was Serdecznie - Panda Nika ♡ 2023 

♡ I Dziękuję wam, że Jesteście ♡ 

Komentarze

  1. Fajniutkie fotki. Najbardziej podobają mi się te wśród przetaczników ożankowych (tych niebieskich kwiatków).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Muszę w końcu wyciągnąć rower z garażu i koło niego porobić, bo nie jeździłam chyba z dwa lata. Wiem, wstyd się przyznać 😆

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz