♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 056 czyli : Tiana oraz kilka Przemyśleń ♡

Tiana czyli postać z filmu pt.: "Księżniczka i Żaba" przykuła moją uwagę za pomocą jej niesamowitego "buziaka" już od kiedy ją dostałam od Eleny. Widać to od razu, że to lalka z Disney Store! Pokochałam ją do tego stopnia, że wczoraj przeniosłam ją na ciałko Made to Move. Później wzięłam aparat i starałam się by portrety Tiany wyszły jak najlepiej. Trafiłam akurat na zachód Słońca, więc światło było po prostu cudne. Wróciłam później do domu i zaczęłam grzebać w ustawieniach bloga. Mnie samej zmiany naprawdę się podobają. Odgrzebałam też mój zapomniany lalkowy Instagram. Mamy tam tak wielkie pole do inspiracji, że czasem zdjęcia innych "lalkolubów" mnie onieśmielają ale i zmuszają do ciągłej pracy nad sobą. 

Przyznam się wam szczerze, że Tiana wskoczyła na podium tuż obok Astrid oraz Chloe do moich top 3 moich ulubionych lalek. Dzisiejszy wpis - Głównie o Niej. Zapraszam do obejrzenia moich zdjęć.    











♡ Do zobaczenia w następnym wpisie 

Komentarze

Prześlij komentarz