♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 057 czyli : Urodzinowy prezent od mojego Męża ♡

♡ Mój ukochany Mąż na moje 27 urodziny zamówił dla mnie lalkę Ariel wersji z roku 2023 ♡

I tak 11 lipca 2023 roku tuż po rozpakowaniu jej z pudła poszłam uradowana nad pobliskie jeziorko by ją obsypać zdjęciami. Zakochana w Ariel cieszyłam się pięknym lipcowym dniem. To co działo się wcześniej opiszę wam za chwilę. Lalka jest urocza! Pokochałam jej twarzyczkę i "na żywo" uważam,że wygląda lepiej niż na zdjęciach. 

Jednakże moja historia z Ariel była wybuchowa.

Wcześniej może i z miesiąc temu przyznaję: nie mogłam patrzeć na tę lalkę (raczej pchana siłą sugestii innych co do samego filmu). Uważałam,że tylko Ariel z 89 roku jest jedyną godną uwagi!

A jednak szybko zmieniłam zdanie widząc Arielkę u innych lalko-maniaków. Zakochałam się totalnie samą postacią z czystego przypadku: Usłyszałam piosenkę pt: "Part of your World" w wersji 2023 po grecku. 

♡ Posłuchajcie jej sami a zrozumiecie  ♡

I wszystko pękło. Sam dobór słów (co nieco rozumiem ten jezyk) greckiej Ariel wywołał u mnie wzruszenie jak i wielki zachwyt. I się zaczęło! Zaczęłam od poszukania lalki. Były 2 : jako syrena i jako kobieca wersja. Bardzo zapragnęłam od tego momentu Arielki. Jednakże w owym czasie mój budżet nie pozwalał mi na zakup. 

Pokazałam ją "Panu M" a On zapisał ją sobie na allegro. 

Gdy jakiś czas później przyszedł 10 lipiec wtedy pełny dumy oznajmił mi,że lalka została kupiona i będzie następnego dnia. Byłam w szoku! Gdy już ją miałam w rękach to drżałam o Nią i chciałam nawet pozostawić Ariel w pudle. Ale szybko nie wytrzymałam i poszłam ją rozpakować. 

 ♡ Tu macie zdjęcia z wczoraj i mam nadzieję, że się wam spodobają ♡







Jestem niezwykle ciekawa co sądzicie?

♡ Do zobaczenia w następnym wpisie 

Komentarze

  1. Gratuluję lalki oraz wrazliwego a hojnego ślubnego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja arielka juz grzecznie czeka na rerort i bardziej wygibasowe ciałko 🍒🍒🍒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Ariel też się doczeka :D

      Usuń
    2. Więc będę wypatrywać owej metamorfozy 🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️

      Usuń

Prześlij komentarz