♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 058 czyli : Zagórze Śląskie & Ariel ♡

♡ 15 Lipca 2023 - Wyprawa do Zagórza Śląskiego ♡

Ten dzień był cudowny sam w sobie. Cały dzień w trasie wraz z ukochanym Mężem. Nasza trasa objęła Świdnicę oraz Zagórze Śląskie. Sam czas w Świdnicy był super a to co miało się wydarzyć później przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Ariel pojechała z nami. Pierwsza była Świdnica a w niej atrakcje takie jak wypad do KFC czy Sinsay gdzie meżuś zakupił mi pluszakowy-piórnik króliczka, który dostał imię "Marchewek". Sama Ariel prezentowała się niesamowicie. Okazała się nadzwyczaj fotogeniczna.

Wyprawa do Zagórza Śląskiego to był strzał w 10. Był Cudowny Zamek, Wycieczka po górach, widziałam jezioro a na koniec Mąż zaprosił mnie do restauracji. Wracając "Pan M" znalazł 10 złotych na leśnej drodze. Gdy byliśmy w Świdnicy dostałam jeszcze filiżankę kawy i lody. Chwilę po wypiciu przeze mnie kawy usłyszeliśmy, że pociąg powrotny mamy za minutę. Szybko poszliśmy na właściwy peron i zdążyliśmy. 

Gdy jechaliśmy z powrotem do domu byłam wdzięczna za ten dzień. Za lalkę od męża i za to,że było tak niesamowicie. Kolejna nasza przygoda zakończona sukcesem. W domu byliśmy po 22. I choć jest już następny dzień a dokładnie 00:31 16 lipca to postanowiłam jeszcze dla was napisać.

♡ Oto galeria zdjęć z tego dnia ♡

 

 





















 
 




 
♡ Kocham to Zdjęcie ♡


 

Komentarze

  1. Tak masz za co być wdzięczna 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej takich chwil Wam życzę Moniu 🎀🎀🎀

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z Tobą Arielka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że wyprawa była niezwykle udana ❤️
    Piękne zdjęcia Arielki 🧜‍♀️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz