♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 059 czyli : Sesja zdjęciowa w Parku z Kopciuszkiem ♡

 Witajcie na moim lalkowym blogu!

Ella czyli "Lalka Kopciuszek z roku 2015" przybyła do mnie już jakiś czas temu lecz dopiero dziś postanowiłam zabrać ją na sesję zdjęciową w plenerze. Dzięki Elenie zostałam kilka dni temu posiadaczką przepięknej sukni idealniej do Elli w której się wręcz zakochałam. Dziś wzięłam mojego Kopciuszka do parku w moim mieście. 

Gdy robiłam zdjęcia, to wielu ludzi przypatrywało się temu co robię. A ja byłam w swoim własnym 7 niebie. Nawiązałam nawet przyjemną rozmowę z pewnym Panem, który: nie dość,że był ciekawy tego co robię to jeszcze to pochwalał. To było takie miłe!

♡ Dziś z Elą pracowało mi się naprawdę cudnie ♡

Poczułam się tak jakbym dokumentowała jej drogę na bal. Było co prawda kilkoro nastolatków co wręcz śmiali się ze mnie. To była świetna lekcja panowania nad sobą i robienia swojej pracy pomimo "przeszkód". Kilka osób z kolei przyglądało się z zaciekawieniem. Pan "M" dawał mi wskazówki jak On widziałby zdjęcia. 

Myślę, że to był dobrze spędzony czas. Kończę ten post radosna i usatysfakcjonowana. Mam nadzieję,że spodobają wam się zdjęcia z dzisiejszej sesji.

♡ Do zobaczenia w następnym wpisie 

 










 






 

Komentarze

Prześlij komentarz