♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 060 czyli : Dziękuję ♡


 Witajcie w tym cudownym dniu!


Chciałabym teraz podziękować wam wszystkim i każdemu z osobna za każdy nawet najdrobniejszy przejaw zainteresowania, dobrego słowa, komentarze i wsparcia jaki przez te 3 lata od was otrzymałam. Ten blog to mój własny lalkowy (ale i nie tylko) zakątek gdzie mogę być w pełni sobą.  Dokładnie kilka dni temu moja Chloe obchodziła 4 urodziny lecz ze świętowaniem chciałam poczekać aż wybije ta okrągła liczba. Nigdy nie sądziłam, że blog rozwinie się do tego stopnia.  Moja Chloe była powodem dla którego w styczniu 2020 założyłam ten blog. Dziś wiem, że gdyby nie on to nie byłabym tą samą osobą.  Jeszcze raz dziękuję !


Komentarze

  1. Kolejnych kojąco lalkowych lat, Moniu 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle wyświetleń to niesamowity sukces! Cieszę się razem z Tobą ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz