♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 061 czyli : Ella - Kopciuszek z roku 2015 ♡

Witajcie na moim lalkowym blogu!

Ella czyli Kopciuszek z roku 2015 dostała ode mnie ciałko MTM! 

Ella była ze mną na sesji fotograficznej pozując nareszcie na artykułowanym ciałku. Sama lalka jest ze mną od Lipca 2023 roku, kiedy to wynalazłam ją za grosze na Allegro! Pogoda jak na wrzesień była cudowna, zatem aż grzechem byłoby nie skorzystanie z tego słonecznego dnia. Jestem niesamowicie zadowolona z faktu iż moja elegantka jest już "kompletna". Poniżej przedstawiam wam zdjęcia z dzisiejszego spaceru. Mam nadzieję,że przypadną wam one do gustu. Teraz mamy godzinę 19:13. Pan M odpoczywa po pracy a ja kończąc tego posta, cieszę się, że dzisiejszy dzień był taki produktywny. 

A co słychać u Nas? Cóż nie mogę doczekać się pewnego wydarzenia o, którym napiszę w niedalekiej przyszłości. Uchylę rąbka tajemnicy. Będzie więcej lalkowych zdjęć :D

♡ Do zobaczenia w następnym wpisie 

 


 







 


Komentarze

Prześlij komentarz