♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 062 czyli : "Porcelanka Pani T" ♡

 Witajcie na moim lalkowym blogu!

Wrzesień wita nas cudowną pogodą, zwłaszcza do robienia zdjęć w plenerze.

Dziś elegantką była "Porcelanka od Pani T" dostałam zadanie by zrobić jej sesję zdjęciową. Całkowicie przestałam się bać robić zdjęcia na dworze. Niektórzy "z gapiów" są zainteresowani, inni patrzą co robię i nie obchodzi mnie ich krzywe spojrzenie a jeszcze inni potrafią zapytać co robię a wtedy ich reakcja jest pozytywna z nutą rzekłabym zaciekawienia. Tak było dzisiaj gdy przed moim blokiem robiłam zdjęcia tej porcelanowej elegantki. Sąsiadka zaciekawiła się tym co robię i nawet rzekła kilka miłych słów. To miłe.

Zapraszam do oglądania

 ♡ Do zobaczenia w następnym wpisie 











Komentarze

  1. Dziewczątko łapało słońce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słonecznie i parno u Nas choć to już Wrzesień. Pozdrawiam Ineczko !

      Usuń
  2. Prześlicznie wygląda w tym wrześniowym świetle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam za pokonanie tego lęku przed robieniem zdjęć w plenerze. Dla mnie to wciąż wyzwanie, choć pewnie kiedyś się przełamię, bo jest tyle pięknych scenerii, że aż czasami się prosi, by zrobić gdzieś sesję

      Usuń
    2. Prędzej czy później przychodzi taki moment,że po prostu robi się swoje nie patrząc już na nikogo. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie jestem fanką porcelanek, ale ta jest bardzo ładna ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz