♡ Łączna liczba wyświetleń ♡

Wpis nr. 063 czyli : Weekend z Eleną ♡

  Witajcie na moim lalkowym blogu!

Jest piątek godzina ok. 13 a ja zniecierpliwiona i z niskim cukrem - Widzę jak Elena wysiada z samochodu po wycieczce na Dolny Śląsk. Chwilę później przytulamy się niczym siostry i zaczyna się przedstawienie. Tak mniej więcej mogłabym opisać pierwsze chwile Eleny w Bielawie. Elena wraz z jej narzeczonym przyjechali do nas na weekend. Było niesamowicie! Pierwszego dnia oprowadziłam moich przyjaciół po moim mieście. Był Kościół NMP w Bielawie, był pomnik Sowy czyli pomnik Bielawy, był bielawski Hogwart i poczta polska gdzie dostałam pluszaka pandy. 

Jupiii ! 

Były śmiechy i trochę łez zwłaszcza na końcu. W sobotę zabrałam Elenę na targ i na starocie. Dostałam plecaczek, książkę Mała Syrenka i film Strażnicy Marzeń. Elena kupiła konika Barbie.

Później zapakowani wsiedliśmy w samochód i zaczęła się wyprawa. Na początku były Świebodzice by później pojechać do Książa. Tam Ella ubrana w różową suknię od Moniki pozowała jako Królowa Elżbieta. W ogóle nie bałam się ludzi i na lajcie robiłam zdjęcie po zdjęciu. Byliśmy także na wieży widokowej by na samym końcu pojechać do Polanicy Zdroju. Tam był shopping na maxa. Elena dała mi prezent w postaci nowego krzyżyka na szyję. Wzruszyłam się tym podarunkiem. 

Monia i Monia pobiegły też do Biedronki po ciuszki dla Barbie śmiejąc się,że są szalone..... 

Wracając do domu śpiewaliśmy piosenki a ja chciałam by ta podróż nie kończyła się wcale. Niedziela przyszła zbyt szybko. Nie mogłam znieść tego, że Elena musi wracać. Płakałam w duszy gdy drzwi zamknęły się za nimi a ja zostałam w swoim "pustym domu" . 

 Gdy tylko ich sylwetki zniknęły za rogiem rozpłakałam się nie mogąc uspokoić swoich nerwów. Wiedziałam, że muszą jechać lecz Elena i ja jesteśmy dla siebie niczym siostry. Tym bardziej przeżyłam kolejne rozstanie.... Jednak gdy kilka godzin później Elena napisała, że wrócili szczęśliwie do domu, trochę było mi trochę lepiej. Wspomnienia z tego weekendu będę pamiętała do końca życia.

♡ Do zobaczenia w następnym wpisie ♡ 













Komentarze

  1. Fajnie, że macie siebie 🐱🐱🐱

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dwa dni były super! Szkoda, że czas tak szybko zleciał. Mam nadzieję, że szybko uda nam się ponownie spotkać 🩷

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wspomnienia pozostały!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkania to bezcenne chwile! Dobrze mieć świadomość, że jest ktoś tak nam bliski, nawet jeśli nie spotyka się tej osoby na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Elena zaprzyjaźniła się ze mną. To był cudowny czas razem, pełen śmiechu i radości ^^

      Usuń
  5. Super, że możecie się spotkać. I że na pamiątkę zostają takie cudowne zdjęcia. A potem należy odliczać czas do następnej wizyty. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz